Hracka - vrtulnik a jeho rizeni

hw@itherm.cz hw@itherm.cz
Sobota Leden 5 23:23:52 CET 2008

na internetu jsou diskuze o teto hracce a daji se dokonce koupit upgrady.
sam jsem si koupil kulickova loziska, vetsi baterku (leta tak 10 minut), a
novou uhlikovou hridel na rotor.
nekde jsem uz videl i upravu na 3 rizene osy prave s tim PICkem (bez
gyra), jen neni cas se do toho pustit. az se dostanu domu, zkusim poslat
odkaz.
co vim tak se halovkou snimaly otacky a poloha rotoru. dalsi mini motorek
pripojeny pomoci krouzku a nabastleny na samotnem zajistoval naklapeni a
rizeni smeru.

mimochodem, minuly rok jej mel mnichovsky conrad v akci za cca 15 Eur,
mozna je maji i ted. Otazka je jestli radsi nekoupit dospelejsi hracku za
2500, ktera opravdu umi 4 osy.

Pavel