Superkoax

azehw azehw@volny.cz
Sobota Leden 5 22:54:59 CET 2008

Pred casem jsem mimo nejake soucastky koupil tzv. ucastnicke snury. Z 5 kusu
mel jeden zkrat a jedna byla prerusena. Zbyvajici se jevily jako docela
divne, proti samodomo z TV vykazovaly zhorseni obrazu. Odlozil jsem je a az
dnes jsem chtel jednu pouzit. Potreboval jsem kousek koaxu pro redukci z 3
kolikoveho profikonektoru na CINCH (pro nf ucely). Usmikl jsem 10 cm jednoho
kabelu a odizoloval. Nejdrive jsem myslel, ze jsem to prehnal a ufikl i
opleteni. Omyl. Neufikl. ZADNE TAM NENI!!! Na fotce je zmineny superkoax.
Myslite, ze je to normalni?  Nejde o nejaky novy typ? Mam antenni
analyzator, ale ani jsem se nepokousel neco merit, takovy bazmek musi mit
vsechny parametry zavisle na smeru, odkud se na to podivate.... A kdoze tyto
hruzy prodava (prodaval)? Hadex.
Neni tu nekdo z Hadexu, aby se k tomu vyjadril?
AZE