Hracka - vrtulnik a jeho rizeni

Jaroslav Buchta jardabuc@seznam.cz
Sobota Leden 5 22:04:04 CET 2008

Mel jsem podobny, umrel na baterku ;-) Ridit to jde, chce to dost citu -
ma to nastaveni vyvazeni na ovladaci? Pak se to musi furt ladit podle
stavu nabiti atp.... Se synatorem jsme se s tim docela vyblbli :-)

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of jirka7a@seznam.cz
Sent: Saturday, January 05, 2008 9:25 PM
To: HW-news
Subject: Hracka - vrtulnik a jeho rizeni

Zdravim,
nehral jste si nekdo s tmto vrtulnikem ? http://www.eva.cz/s.php?i=32710

Je to rizeno pres IR, uvnitr vrtulniku je cip, lion baterie a dva
motory.
Nema to zadnou zpetnou vazbu jako kompas, ... . Neda se to tedy skoro
ridit.
Asi to ma uvnitr nekde v pameti tabulku horni vrtule i te vzadu a da se
trosku stelovat, ovsem toto nefunguje, protoze by musel byt u vsech
vrtulniku stejny vykon, hmotnost, ... tj. pridate otacky a jiz to zataci
kdyz nema, ... , samozrejme, aby to letelo rovne, to se take nestane.

Neni nekde nejaky zpusob, jak to napravit myslim nejaky kompas, ale
musel by
byt low power nebo nejak jinak urcovat polohu a ridit. Jen to je strasne

lehke, ze to skoro nic neuveze, ale jiny CPU jako PIC nebo Atmel by se
tam
dal dat mozna i s necim jinym, tak se ptam ?

Jirka