OT: Nevyhazujte prosím vysloužilou techniku!

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Sobota Leden 5 17:42:47 CET 2008

Dobrý den,

byl jsem požádán o sehnání aspoň nějaké techniky do dětského stacionáře v
Mikulově, protože kdysi jsem takhle podobně sehnal počítače děckám z ulice
že jsem z několika hromad počítačového šrotu poskládal funkční celky (za
účasti kluků co jinak bloumají po ulici). Tenkrát to dopadlo špatně, nakonec
si tam dali hry, ti schopnější pak začali makat, vydělali si na mobily a pak
už se chytli do Systému koloběhu peněz. Dokonce nám pak jeden kluk ukradnul
přední kolo z dětského kola (vrátil ho pak - sice jiné, píchlé, ale naštval
mě tím fakt hodně).

Takže pokud máte cokoli co chcete vyhodit, nebo vyřadit, napište mi to
prosím na mail vyrazeno@tiscali.cz nebo na můj, nebo přímo tam. Web k tomu
není, ale snad bude. Pokud to někdo chcete prohnat účetnictvím a dát do
sponzorství, je i toto možné.

Děkuji, JL.

PS. omlouvám se za malý xpost