Prosvětlovák s LEDkami

Sobota Leden 5 14:26:30 CET 2008

Hezké odpoledne,

    o obvodech od IR už vím, jsou to IR21592 a IR21593. Jejich
dostupnost bude ale asi problematická. Jenže jsem si vzpomněla, že někde
jsem nějaké schéma viděla také, myslím že to bylo v "elektroáckých
knihách" co vydal HEL. Jenže ty jsou teďka v Děčíně.

    Ještě zkusím hledat, když jsem si uvědomila že je lze regulovat, tak
by to byla určitě cesta :-)  A zdá se že nejlepší.

					Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186