Prosvětlovák s LEDkami

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Sobota Leden 5 10:50:13 CET 2008

Saso ja ten stmivac nemuzu najit.

Jsem presvedcen, ze jsem to zapojeni nekde videl a ze slouzilo prave na
stmivani jasu bezne trubice - bylo to clkem jednoduche - nejaky obvod
zapojeny misto starteru - bylo tam par soucastek (potak a snad neco
kolem tyristoru).

Myslim, ze to schema slo i tady na konferenci. Jen doufam, ze si to
nepletu. Treba to sem nekdo zase da. Byl to scan z nejakeho AR.

Radek Vicek