Bacha obracena polarita - RGB 3x1W

Michal Krestan krestan@hw.cz
Pátek Leden 4 21:36:15 CET 2008

Muzu se zeptat, jak je to s objednanim teto LED? Kdyz ji objednam na tom
uvedenem shopu, tak jak dlouho trva zaslani a kolik priblizne vyjde
postovne? Uz mam doma v jedne mistnosti RGB osvetleni a po velkem uspechu
bych to chtel rozsirit i do dalsich casti baraku.

        Michal

----- Original Message -----
From: "HW CNCnet.info" <hwnews@cncnet.info>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, January 04, 2008 7:48 PM
Subject: Bacha obracena polarita - RGB 3x1W

Prislo nam zbozi od Dealextreme a objednaval jsem si i tuto RGB ledku:

Na chladici je potisk podle ktereho se muze zdat , ze se jedna o
zapojeni se spolecnou katodou.

Bohuzel je to presne opacne. Malem jsem si ji kvuli tomu odpalil.

Jinak musim rict, ze jsou to krasne barvy - nikdy jsem nic takoveho u
ledek nevidel - jsou to hrozne svezi odstiny - zvlast ta zelena je jak
jarni trava. :-)

--
Radek Vicek