UV LED Osvitovka

Karel Musil hw.kmusil@gmail.com
Pátek Leden 4 18:27:41 CET 2008

No tak ja jsem nakoupil tyhle:

http://www.gme.cz/index.php?action=detail&sklcis=511-397&lk=&sk=&pict=&jaz=

museli mi je dovezt. V te dobe byly jen na centralnim skladu.

Co se tyce optimalni vlnove delky... Je mi to uprimne jedno. Nehodlam tady
bojovat
s nejakejma vybojkama. Posledni trubice (klasicky luminoforovy) do solarek
vydrzely
dva roky chabeho pouzivani. S timto zarizenim pracuji prakticky vzato
nepouceni
studenti nemajici casto vubec paru o tom co delaji a proc a jak. Pres jistou

kompromisnost se na rezistu ktery ma podle katalogoveho listu dostat
80mJcm^-2
UV energie se dostavam na ucinnost asi 67% kde je v ceste jeste obyc. sklo a

PAPIR s motivem. Tedy dodavam asi 120mJcm^-2. Kvalita vysledku odpovida
kvalite
predloh. Bez problemu pracuji s sirkou spoju od 0,3mm. Nejvetsi je rozdil
mezi
slusne ovrstvenym cuprexitem a tim co se prodava v GMe nebo GES. To je
desnej smejd.

zdravi
KM