jeste merice spotreby - pro maly prikon

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pátek Leden 4 01:48:37 CET 2008

Mam uz par rokov taky homemade W-meter podla AR niekedy z r. 1992-1996
(vysli 2, postavil som si ten novsi). Schemu niekde casom najdem, je to
zalozene na analogovej nasobicke. Ma to aj Wh-meter spotreby. Nic viac,
nijake V, A, fi, ale som s tym spokojny - meria pomerne presne odporovu
zataz (ziarovky, konvicu..), aj "politicky nekorektnu" zataz (PC,
usporky, spinane nabijacky). Rozlisenie ma iba na jednotky W, ale ked
ukaze 1, tak viem, ze spotreba je 1 az 2W a neriesim problemy take, ze
pri ukazanej 0 moze byt realna spotreba 3.5W, alebo pri ukazanej 800,
je spotreba 2kW...

miro

http://www.yahoo.com/r/hs