Zaloha 3,3v s bateri

Andrej Jancura hw_aj@zoznam.sk
Čtvrtek Leden 3 21:00:37 CET 2008

Ahoj,

je tak trochu cudne, ze si si riadne nepremyslel koncepciu toho Tvojho
zariadenia, ked tu teraz riesis co si uz vylucil, teda zmenu HW.
Zalohovanie cez akumulator sa da riesit roznymi sposobmi, ale treba na
to pamatat uz pri navrhu HW. Potom Ti budu jasne niektore aspekty, o
ktorych dnes este ani netusis... Normy. Vies, ak by si napisal,
rozmyslam nad tymto sposobom, je nejaky iny, pripadne ako by ste to
riesili, tak sa je o com bavit. Namiesto toho tu riesis, kto ti to da
rovno na tanieri, najlepsie podla motta, vcera bolo neskoro... No neda
sa nic robit. Musis si nad to sadnut sam, popremyslat a mozno by si sa
nieco naucil.

Ale aby som Ti aj trochu pomohol... MAX630, sam si ho vybral, datasheet
obrazok c.6... Len si musis doriesit jednu vec, ktora mi na prvy pohlad
nebola jasna a neviem ako to mas riesene v tom Tvojom HW. Takze kupis ho
priamo na ich webe, dalej u HTE.cz a mozno Farnell, RS ci iny
velkopredajca. Potom sa mozes pozriet po inych vyrobcoch. Analog,
Microchip alebo inych, ktory robia ekvivalenty.

A.

p.s.: Ospravedlnujem sa, ale do noveho roku som si dal prave
predsavzatie, ze uz nebudem verejne prezentovat svoje kacirske nazory,
dalej si odpustim komentare vid vyssie a obmedzim sa akurat na vety typu
druhy odstavec. Tak mi Pan Boh pomahaj... Dufam, ze mi to vydrzi aspon
tyzden, ale po tom, co som si tu prave precital, som jednoducho zase raz
nevydrzal. :-)