Zaloha 3,3v s bateri

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Čtvrtek Leden 3 17:25:14 CET 2008

Ing. Libor Konečný napsal(a):

>To neres,  chtel bych to tip top ;-) takze zustanu u toho max630 pokud
>nenajdu neco lepsiho ;-)

Tip top by to ale prave bylo s tema odporama  a zenerkou :-(
Uz tu nekdo psal, je blbost do toho davat svaba.

>Je to do spotrebni elektroniky, tzn., bude to lezet cca 2 mesice na
>sklade, takze se to vybije.
>Priklad :Pripravim v provozu ,  nabije se to , vytahne ze zasuvky ,
>nacvaka stav a znovu zasune.  Najdou se i takovi , kteri to vytahnout
>100x za mesic, bude problem, tak to vrati, budou chtit penize zpatky +
>milionove odskodneni a jeste napisou na forum co je to za shit ze mu to
>tolik nevydrzelo.
>Proste to musi byt neprustrelne.

Jestli to ma byt neprustrelne tak bych tam dal pouzdro na dve suchy
tuzkovky, at si zakaznik do toho koupi tuzky svoje.Proste problem se
zalohovanim bude na zakaznikovi ! Pokud tam da nejake kvalitni, vydrzi
tam dlouho. Pri tom pidiodberu je to srandina!
Navic se nemusi resit dobijeni, pouze schotky dioda mezi  ty dve tuzky a
zarizeni. Mozna bych tam dal 3 tuzky a  2x Si diodu........