Zaloha 3,3v s bateri

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Čtvrtek Leden 3 15:27:55 CET 2008

Tak mě napadá, na baterie dávaj všichni menší záruku než na vlastní
přístroj. Dokonce i baterka do noťasu měla asi rok, zatímco notebook
(Dell) má asi 3 roky. Odešla asi tejden před koncem záruky ;-)

Já bych tam dal baterku, co se dává do přenosnejch telefonů, je jich
docela dost druhů na výběr, takže si vyberete i podle velikosti. Do
DPS dáte dva piny (případně odpovídající konektor s klíčem aby nešla
otočit polarita) a baterka bude user-replaceable ;) Na celý zařízení
bych dal záruku dva roky, na baterii 6 měsíců.

P.K.