Tuzkove akumulatory

Pavel Hudecek phudecek@tiscali.cz
Čtvrtek Leden 3 15:02:37 CET 2008

To bude asi jeden z důvodů, proč se v Tescu nesmí fotit:-)

PH
  From: iko
  tak vytiekli aj tesco baterky co som videl v obchode :)
  kupil som si na dovolenku rezervne alkalicke tesco baterky, s tym, ze
  ich asi aj tak nevyuzijem, tak preco ich nekupit. ale stalo sa co sa
  nemalo, NiMH mi dosli na vylete, 3 pary vo fotaku, tak som hodil tesco
  baterky...a nic. ani sa nezapol. pozrel som na datum spotreby, 4 mesiace
  po zaruke. tak som ich bol potom vratit, dali mi peniaze. bol som sa
  pozriet do regala, vsetky co tam mali po zaruke, z toho polovica v obale
   vytecena. po 2 tyzdnoch uz boli vytecene vsetky. sranda.