Zaloha 3,3v s bateri

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Čtvrtek Leden 3 14:36:27 CET 2008

Ale to napeti se na te baterii nevytvori samo od sebe - prijde z
nabijecky. Pokud bude fungovat alespon omezeni proudu tak pokud spravne
dimenzuji zenerku na nabijeci proud nemuze se nic stat. Baterie sama od
sebe napeti zvysovat nebude.

Zenerka je tam jako ochrana pred zmenou napeti pred omezovacim odporem
(treba porucha stabilizatoru). Jina moznost neni aby otevrela. A pokud
dojde k prepeti tak budu mnohem radeji kdyz s nasazenim vlastniho zivota
zenerka tu baterii stihne vybit (treba v kombinaci s pojistkou na
nabijeci strane) nez aby mi psoukla baterka. Mimochodem ta baterie ma
mit kolem 50mAh - to se da vybit jen krivym pohledem.

Radek Vicek