Zaloha 3,3v s bateri

JD jirkonf@seznam.cz
Čtvrtek Leden 3 14:15:13 CET 2008

No to uz musite vymyslet vy :) To zalezi od konkretniho zapojeni, jestli
mate volnou jeste treba nohu na tom MCU atd...

Jiste by bylo resenim dat tam samostatne tlacitko, ktere by se muselo po
dobu behu na BAT drzet (a to by HW pripojovalo baterii, ktera by se
jinak jen dobijela pokud by bylo pritomno hlavni napajeni). S tim je ale
pak treba pocitat v softu, ze to muze obsluha kdykoliv pustit (zapisy do
pameti atd...). Nebo to tlacitko muze na 1 stisk uvest zarizeni do
provozu treba na minutu (CMOS verze 555 by to urcite zvladla), ...

JDrozd

One Love - Jah - Rastafari