Zaloha 3,3v s bateri

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Čtvrtek Leden 3 14:08:56 CET 2008

Ja to tedy moc nechapu - jak chcete merit z MCU tu baterii kdyz nechcete
delat zadne zasahy do HW? Nejaky HW kolem te baterie byt musi.

Ten zdroj je nekde mimo to zarizeni? Ten se bude delat ted dodatecne?

Ten stabilizator z 12V/3.3V je lowdrop? Pokud ano dal bych 12V->4.1V z
toho napajel naprimo stabilizator 3.3V a zaroven pres odpor nabijel
lionku a z te pres shottku spojil se vstupem stabilizatoru 3.3V.

Tedy cca 3-5 soucastek. Jestli pod lionku date mosfet a budete ji
odpojovat a merit z MCU je uz na vas.

Radek Vicek