Re: Par dotazu k signalizacnim LED?

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Čtvrtek Leden 3 13:42:46 CET 2008

My je dokonce nakupujeme za 2,- Kc bez dane a vzhledem k pouzivane SMD montazi ani na dirach moc neprodelame, ale
zasadne a skoro vzdy se nam nedostava mista na DPS. Dalsi veci je, ze i HC16 sezere nejaky ten proud a pro rychlosti do 256kb to proste neni potreba. Koneckoncu, kdyz mrknete treba do app note TI ani oni je nepouživaji, tak proc byt papestejsi nez patez .. :-)

http://focus.ti.com/general/docs/techdocsabstract.tsp?abstractName=slla036c

Jeden tech hradel HC14 je v pouzdu 6. Cena 3.50 s dani.
Martin Hanek