[OT] jak rozdelat usporku ?

JD jirkonf@seznam.cz
Čtvrtek Leden 3 12:16:46 CET 2008

Rekl bych, ze to zpozdeni, nebo spis postupne rozsveceni po zapnuti,
bude vlastnost samotne vybojky. Mam klasickou linearni 58W trubici
Philips + tlumivku a starter (zadna elektronika) a dela to taky. Po
zapnuti sviti podstatne mene a cca po minute se dostane na plnou uroven.
Barvou svetla spis pripomina klasickou zarovku (tepla, docela prijemna).
Kdyz sem tu trubici poprve zapnul, myslel sem ze je to vadny kus ze
sviti tak malo...

Presne oznaceni ted z hlavy nevim, muzu dodat zitra vecer.

JDrozd