Mikroe - kompilatory

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Čtvrtek Leden 3 11:02:17 CET 2008

Puvodni zprava ze dne 3.1.2008 od Zapletal Martin:

> Na EasyPic4 jsem se dival, celkem bych si jej poridil. Da se nekde
> koupit v CR?

Ja jsem chtel ty jejich desky a kompilatory prodavat. Ten zajem trval
asi rok, protoze zhruba tak rok jsem jim v priblizne mesicnich
intervalech posilal maily s timto pozadavkem, ktere oni velmi uspesne
ignorovali. Po roce konecne zareagovali a poslali mi podminky
distribuce a ceniky.

Podminkou bylo udelat prvni objednavku za nejmene 10.000 EUR. Vetsina
produktu se musela objednavat vzdy po 10 kusech, nektere pak po 5
kusech. To znamena proste koupit od vseho 10 kusu a pak vzdy dokupovat
po deseti. Rabat byl u hardware cca 10%, u kompilatoru vic.

Bohuzel si nemohu dovolit utopit v tom 10 tisic EUR a mit vsechno po
deseti, takze jsem zajem ztratil.

Ja sam jejich kompilatory nepouzivam. Mel jsem o ne kdysi zajem, ale
zjistil jsem, ze ke knihovnam, ktere spolu s kompilatory dodavaji,
neposkytuji zdrojove kody a ani o tom do budoucna neuvazuji. Pry je v
tom hodne prace. Jenze ja uz jsem se hodne poucil ze spousty jinych
knihoven a bez zdrojaku se neda seriozne pracovat, to je o hubu.

Co me v jejich nabidce take zaujalo, to je tento produkt:

http://www.mikroe.com/en/tools/picplc16box/

Jenze zajimave na tom je to, ze tento produkt maji na svem webu
vystaven uz asi tak ten rok a stale tam je informace "Availabla Soon".
Tak si rikam, ze to nebude ta uplne nejlepsi vizitka.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz