Tuzkove akumulatory

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Čtvrtek Leden 3 10:58:41 CET 2008

Duracell 2100mAh mam tiez cca rok a pol, funguju OK.

Este k noname... K turistickemu GPS som dostal 4 kusy NiMH RAVER
2500mAh (take oranzove, uz som ich videl predavat v tescu). Mam ich od
maja 2007, v GPS ich striedam (ide na 2) a zatial spokojnost.

miro

Be a better friend, newshound, and
know-it-all with Yahoo! Mobile.  Try it now.  http://mobile.yahoo.com/;_ylt=Ahu06i62sR8HDtDypao8Wcj9tAcJ