[OT] jak rozdelat usporku ?

aze azehw@volny.cz
Čtvrtek Leden 3 10:03:01 CET 2008

Ty neznám a také netvrdím, že je jen Osram. Od Filipese máme jen jednu a ta
stále svítí. V lustru mám dvě sady Osram, jsou tam tuším 3x20W a 3x7W. Ty
slabší se rozvěcují pomalu, asi minutu, stejně jako ta od Filipese. Špatné
zkušenosti mám s těmi levnými s různým neznámým označením. Kuchat a
opravovat je ztráta času a proto skončily ve sběru. Jsou tam mizerné jak
výbojky, tak elektronika. U těch, které náhodou vydrží déle, bývá černá
jedna strana baňky. Je tam něco špatně.
AZE

----- Original Message -----
From: "J. Polivka" <jpolivka@mbox.vol.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, January 03, 2008 9:35 AM
Subject: Re: [OT] jak rozdelat usporku ?

No, to ale u tech ecolite a Tesla vubec neplati. Zkuste a uvidite. Ja jsem
tech usporek vyzkousel hodne a ty Phylipsky jsem dal zadarmo do sveta. Co k
tomu vice dodat...
Jindra Polivka

Mně napříkald vadí i to, že ty pseudoznačkové (=šmejdy) svítí znatelně méně
než zmiňované Osram. Kromě toho nemám za rohem bau-ma-haus.
AZE