[OT] jak rozdelat usporku ?

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Čtvrtek Leden 3 08:56:15 CET 2008

3.1.08, JD <jirkonf@seznam.cz>:
> Zdravim,
> kdyz uz je zase rec (o mych oblibenych) usporkach (nemuzu si pomoct, ale
> strasne rad je opravuju i kdyz to financne nema skoro smysl, nerad
> vyhazuju jeste pouzitelne veci a skoro vzdycky opravou vyrobim dlouho
> fungujici usporku - ale povymenuju vetsinu soucastek za spravne
> dimenzovane) zopakuju uz nekolikrat polozenou otazku: jak na jejich
> regulaci?

Tesla se rozsvítí hned, Philipsu to chvíli trvá - takže logicky obě
rozebrat a porovnat. Zjistit, co v tom Philipsu způsobuje zpoždění a
pak se tím nechat inspirovat ;)

(Mám v lustru taky Philips, 2x 17W, že svítí po zapnutí míň, to jsem
si taky všimnul, hodně hrubým odhadem je to 50-70% oproti plnýmu
svitu, ale nevadí mi to. Spíš naopak si myslim, že je to lepší pro
voko - že se líp přizpůsobí než když by z úplný tmy koukalo do úplnýho
světla).

P.K.