DOC k Tesla BM595

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Čtvrtek Leden 3 08:11:50 CET 2008

> Je to ještě aktuální nebo už se někdo ozval, mám schémata, osazováky, zapojováky.
> Mohu okopírovat a poslat.
>
> Pavel Glajc

 Zdravím,
   nu, mám již staženou kompletní uživatelskou dokumentaci, ale schémata jsou
v ní bohužel jen bloková. Již jsem stačil zjistit, že když odpojím konektor od
zdroje dál, zdroj žije a má jmenovitá napětí. Jakmile zapojím na zdroj zbytek
přístroje, vylétne dle nálady buďto sekundární nebo i primární pojistka. Budu tedy
muset pokračovat dále. Alespoň schémata a osazováky by asi bodly...
   Adresu pro poslání pošlu v soukromém mailu.
      S pozdravem Pavel Troller