Mikroe - kompilatory

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Čtvrtek Leden 3 00:02:14 CET 2008

U mna PIC prehrali mnemonikou assembleru... Bol som zvyknuty z '51 a
Z80, ze MOV/LD su instrukcie na presun a co-kam presuvam popisem
operandami.

S PIC som ma tu cest/smolu (musel som) robit len jeden projekt a na
rozdielne instrukcie povedzme tohto presunu, som si nezvykol - Pri
presune medzi roznymi typmi operandov sa nelisia operandy
assemblerovskej instrukcie, ale priamo rozna je ta instrukcia.

Assembler AVR je v tomto prijemnejsi, minimalne subjektivne pre mna, aj
ked ani tu nie je jedno "ld", ale ld, ldi, lds apod.

Takze u mna to ma takyto subjektivny dovod. Plus na '51 mam nejake tie
home-made nastroje a na AVR uz tiez. A ked k tomu priratam GCC pre AVR
a to, ze ma nic nenuti prejst na PIC...

miro