Mikroe - kompilatory

magixe@volny.cz magixe@volny.cz
Středa Leden 2 15:03:24 CET 2008

Dobrý den chci se optat zda někdo používá a má zkušenosti s nějakým
kompilátorem od MIKROE?
http://www.mikroe.com/

Já jsem svého času vyzkoušel compilátor pro AVR a se zlou jsem se
potázal.
Tento "produkt" obsahuje děsivé množství hrubých chyb které činí
celý
nástroj nepoužitelným a za celý rok se této firmě nepodařilo vydat
opravenou verzi tohoto compileru pro AVR.

Očividně se ale více věnuji procesorum PIC a nově i DSPIC
Rád bych tedy uvítal Vaše zkušenosti s těmito produkty
a popř i samotné PIC / DSPIC
Doposud jsem pracoval pouze s X51 okrajově s AVR Mega ..
Uvítám i případná jiná doporučení k procesorum PIC
a čemu se vyhnout.

Děkuji s pozdravem
Milan