RE: Bezdrátová komunikace

Pavel Škurek pskurek@macroweil.cz
Středa Leden 2 12:27:24 CET 2008

No pokud by jste to chtěl dělat na Bluetooth, tak máme se podívejte sem
http://www.macroweil.cz/2007/souc-bezdratova-komunikace.php#Bluegiga

Pavel

-----Original Message-----
From: kral.j@centrum.cz [mailto:kral.j@centrum.cz]
Sent: Tuesday, January 01, 2008 9:12 PM
To: Hw-list@list.hw.cz
Subject: Bezdrátová komunikace

Všechno nejlepší v roce 2008.

Já ho začínám řešením nenáročné bezdrátové komunikace na velmi krátkou
vzdálenost. Tak do 20 cm, jenže se to navzájem pohybuje a tak dráty nepadají
v úvahu. Hledal jsem na internetu a u TME jsem našel RF moduly AUREL, což
bych mohl použít. Ale našel jsem tam taky moduly Bluetooth, které mi
připadají ještě vhodnější. Taky by mě na tom lákalo, že jsem si s tím ještě
nic nevyzkoušel. Jenže hledal jsem na netu nějaké podrobnosti a informace
jsou velmi skoupé. Datasheety jsou zcela nedostatečné. Máte s tím někdo
zkušenost, případně typ na zdroj informací? Něco jsem našel na
www.mikrocontroller.net, ale jen jsem se dozvěděl, že je to jednoduché.
Král