AVR-GCC a pointer na funkci

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Úterý Leden 1 23:06:53 CET 2008

Aha, takze beriem spat. GCC to prelozi spravne aj bez pgm_read.

No a teraz k povodnej otazke: ono sa to sprava presne, ako sa ma.
Nechajme bokom, preco sa optimalizatoru zda, ze cyklus nie je potrebny,
hlavne je, ze volatile problem riesi. Ibaze nie je volatile, ako
volatile! Stavim sa, ze ste zapisali:

volatile void (*reply_gen)(void);

Toto ale nie je volatile smernik! Ale smernik na funkciu, ktora vracia
volatile void, co je nezmysel. Preto tie warningy.

Skuste spravny zapis:

void (* volatile reply_gen)(void);

miro

PS: http://kcomputing.com/answers.html :-)