Tlacitka k mikrospinacum + vrtani do plexiskla?

pyrin pyrin@volny.cz
Úterý Leden 1 19:08:07 CET 2008

vrtákem do dřeva
pyrin
  ----- Original Message -----
  From: Novotny Pavel
  To: hw
  Sent: Tuesday, January 01, 2008 2:20 PM
  Subject: Tlacitka k mikrospinacum + vrtani do plexiskla?

  Davam do kupy mechanickou konstrukci toho 1/3 fazoveho merice energie, dosel jsem k reseni ovladacich tlacitek. Cely merak prijde do 4M H53 Modulo krabicky na DIN listu od firmy Italtalronic. Tacitka by mela byt co nejmensi, tak pocitam s pouzitim mikrospinacu na DPS, neco jako Omron 6x6 http://www.sos.sk/?searchstring=omron&str=378 na ktera potrebuji nasadit nejaky hmatnik. Omron dodava hranate hmatniky 4x4, vyhovuji po vsech strankach az na to, ze jsou hranate, vydlabat hranatou diru do pexiska nebude v amaterskych podminkach zrovna trivialni. Kulate hmatniky jsem nasel jen na tlacitka 12x12 a to o prumeru 9.5 mm.

  Poradite?

  Otazka cislo dve, jak nejlepe vrtat plexisklo, aby na hranach nevznikaly otrepy?

  jedna z variant, ktera me napadla je pouzit mikrospinace