Tlacitka k mikrospinacum + vrtani do plexiskla?

Zdenek zdej@atlas.cz
Úterý Leden 1 17:54:03 CET 2008

Ja bych to tak cerne s vrtanim nevidel. Plexi pouzivame na ovladaci
panely, kde jsou "prumyslova" tlacitka. S rozumnyma otackama ( a s
citem) se vrtaji diry 22 mm. Zatim se nestalo, ze by to nekdy prasklo.

Zdenek