HW COM porty pro PC (PCI karta) - existuje neco ?

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Úterý Leden 1 17:08:57 CET 2008

Hm, myslel som ze ma sprdnete a ze mi odpisete nieco v zmysle ze to potrebujete mat chodive sucasne s nejakym win programom... :-)

Vo W9x to chodilo preto lebo tie programom nijako nebrania pristupovat na periferie priamo (vratane konfiguracnych registrov PCI zariadeni).

WNT+ su v tomto paranoidne, co je dobre, lebo PC nie je mysleny ako riadiaci pocitac a tudiz software nema co cahat na hardware bez toho aby o tom vedel operacny system.

wek