Wago konektory 236?

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Úterý Leden 1 16:00:26 CET 2008

No ja mam prave spis pocit, ze ten vychvalovany system, ktery produkuje
ruznou silu podle prumeru vodice je v podstate reklama na obycejne pero.
To se chova presne tak - cim je vic odtlacovano tim vetsi je treba sila. :-)

Nejak totiz nevidim souvislost mezi prumerem dratu a velikosti pritlaku
- pokud je vodic obemknut tak nema proc se prestipnout. Takze je jedno
jestli utahuju 1mm drat nebo 2.5mm.

Radek Vicek