Wago konektory 236?

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Úterý Leden 1 15:01:24 CET 2008

No prave, toho  se bojim i ja.
Doted jsem pouzival takove ty klasicke 2 a 3 plove svorkovnice, ale ted potrebuji oranzovou ci cervenou (proste bezpecnostne vypadajici) barvu a ty srubovaci jsem videl jen cerne,sede, zelene, cerne.
Dalsi vec , ktera se mi u wago libila je vyssi modularita (lze srazit libovlny pocet) a podle kataogu maji 16A, kdezto ty sroubovaci jen 12A.
Bojim se vsak toho jak moc tam ty kable drzi, jaky je prechodovy odpor a jak veky probem je treba do konektoru nacpat vice nez jedne kablik.
Urovem dokumentace je take zalosna.
Kdyz zvazim, ze vidavam, elektrikaze, kteri spojuji wago spojkami silove vodice tak si kolikrat rikal, jak velky prechodak asi maji tyhle perove spojky?

>Ja jsem je mel (podobne jako ty vase jen ten odjistovaci cudl je nahore)
na Bistepu (driver pro krokace) a na novy driver uz je nedam.

Ne ze by to nechodilo dobre, ale proste tomu neverim - ten drat se v tom
porad ma snahu vaklat a prijde mi ze to nema dobrej prechod. Je to, ale
jen muj osobni dojem.

Na novy driver prijdou klasicke sroubovaci svorky.

Radek Vicek