Wago konektory 236?

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Úterý Leden 1 14:29:46 CET 2008

Ja jsem je mel (podobne jako ty vase jen ten odjistovaci cudl je nahore)
na Bistepu (driver pro krokace) a na novy driver uz je nedam.

Ne ze by to nechodilo dobre, ale proste tomu neverim - ten drat se v tom
porad ma snahu vaklat a prijde mi ze to nema dobrej prechod. Je to, ale
jen muj osobni dojem.

Na novy driver prijdou klasicke sroubovaci svorky.

Radek Vicek