trafik shaper

Petr Hronek trit@atlas.cz
Pátek Únor 29 22:18:32 CET 2008

Hezký den,
co takhle "Routerboard"
Mikrotik Routerboard RB 133 cca 1600,- + case 500,- + zdroj 500,-
Uvádí prostupnost 20Mb při 512b/paket máme to na 4Mb lince 4in/4out a není
problém
přpadně něco silnějšího...

----- Original Message -----
From: "jan.kuba" <honza.kuba@gmail.com>

Je to pro 5Mbit a cca 8-12 klientu, ale preferuju nejakou "krabicku"
Na stavajici siti je v rezimu AP Ovislink 1120  s AAPRO sw, ktery
shapovani umi dle MAC ( idealni, sit je na DHCP kvuli jednoduchosti ) ,
jenomze pri vetsim zatizeni jde do haje odezva ( ping) - evidentne to
nestiha procesor v tom AP.
Myslenka je pouzit AP bez toho sw shaperu a shapovat jinde. Jenze
nechceme bezici PC.
Jde i o spotrebu a navic to je pod strechou, kde neni problem -15 az +
40 stupnu teplota.
( ten OVIS to v pohode zvlada v tomhle rozsahu :-))