Zvetseni napeti

ondra luciusb@centrum.cz
Pátek Únor 29 14:43:04 CET 2008

Krecci jsou Roborowskeho, kdo je zna, tak vi  ze jsou mali a desive
rychli. Vlastne je to takova mala tryskomys. Kalibraci tachometru jsem
ted jeste kontroloval a zda se me v pohode. Krecek dokaze pelasit tak
5km/h (to uz je ale sileny sprint ktery obcas konci skobrtnutim po
kterem to krecka otoci jednou dokola).
Na polupraci v kolecku se krecci prave moc nedomluvi. Motor uz mam
nejakou dobu zabudovanou v druhem kolecku. Ted jsme si poridili druheho
krecka a jejich rozbroje o kolocko me donutili tento projekt vytahnout
ze supliku. Ono totiz mame krecky v mistnosti kde spime, takze jejich
hadky trochu rusi. To taky vylucuje pouziti radia, ledka by byla fajn,
protoze by bylo pekne videt na beziciho krecka.
Dalsi zajimavou moznosti by bylo neco na principu nedavno probiranych
propelleru, ale to asi muselo byt externe napajeny a tim by to zas
ztratilo tu krasu jednoduche konstrukce. Mozna ze zkusim ty dva motory,
jestli by to nestacilo..
Ondra