Zvetseni napeti

Snehulak snehulak@gmail.com
Pátek Únor 29 12:47:56 CET 2008

Samozrejme takove potvory jako samec potkana to nejsou , ale jinak
jsou dve linie jedna mensi a druha vetsi a ta vetsi ma vahu pres
250-300g .
Mensi kolem 200 . Hlavne jsou daleko aktivnejsi nez potkani ,
neporovnatelne rychlejsi :) ( pes v byte nema sanci a to ho provokuji
) . No a hlavne nejsou zatizeni genetikou takze se doziji bezproblemu
i 5-8 let . Hlavne proto jsem je pritelkyni kupoval protoze ji drtilo
sledovat jak potkan umira na nejaky nador po 2 letech .

snehulak