Zvetseni napeti

Snehulak snehulak@gmail.com
Pátek Únor 29 12:18:33 CET 2008

To neni nic k smichu :-),  krecek je jeste pomerne slaba vaha , ale my
mame osmaky degu ti uz vazi vic (zhruba jako potkan) a uz by mohli
lecos utahnout . Pockam tu na par odpovedi a taky to zkusim udelat .
Uz jsme kolikrat premysleli jak je zapojit do vyroby elektriny treba
bysme mohli dostavat nejake dotace .

A ten osmak uz je velky takze toci kolem o prumeru 25cm docela fofrem
takze uz by to mohla byt i nejaka energie :)

snehulak