osvit DPS s ortutovou vybojkou

Rosko, Peter Peter.Rosko@siemens.com
Pátek Únor 29 09:14:44 CET 2008

> 15 minut? To je sileny cas. Sviti se obvykle desitky sekund. Vyprdni
> se na igelit a misto toho si to necim priklop.
>
> Jinak, ve vakuovych osvitovych jednotkach, kde se pricucava motiv na
> desku, se pouziva mylarova folie.
mam aj dve skla odrezane na mieru, ale ked ten sacok mi pripadal taky
dobry vynalez ;-)

> Kdyz chces osvicovat poradne, tak je vhodne si overit vlnovou delku a
> vyzareny vykon, pak vzit potrebnou energii pro dany fotorezist a
> sladit vzdalenost s casem. Pokud ty udaje neznas, tak pak musis
> experimentovat.
no, musim experimentovat, pocitat nieco comu nerozumiem - to by som bol
v politike potom

> Experimentuje se nikoliv tak, ze neco osvitis 15 minut a cekas, co
> vyleze, ale jako pri vyvolavani fotek. Das si normalne motiv na desku
> a pres nej hodis neco neprusvitneho, po nejakem case to vzdy posouvas,
> treba po 10 sekundach nebo ve tvem pripade po minutach, kdyz mas tak
> silene casy. Pak to hodis do vyvojky a vidis, kde se to vyvolalo a kde
> ne, bude to pruhovane a odstupnovane.
ved ano, mam motiv s ciarkami, dvoch hrubok, pri kazden dvojici je
vytlaceny aj cas v minutach.
15 minut bol celkovy cas

p.rosko