Ztráta inteligence nabíječky :-)

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pátek Únor 29 07:47:43 CET 2008

Kondík? Začal bych u resetu...

----- Original Message -----
From: "Pavel Troller" <patrol@sinus.cz>

Zdravím,
  mám zde zajímavý problém. Pro nabíjení radiostanic Motorola série MTX838
je
určena stolní nabíječka NTN1171A. Jde o rychlonabíječku, která má několik
režimů. Je opatřena tříbarevnou (R + G + obě dohromady = O) diodou. Po
zapnutí
vždy zablikala všemi barvami a zhasla. Po vložení stanice se rozsvítila
červená, indikující rychlé nabíjení. Po dokončení rychlé fáze přešla na
zelenou, která indikovala trickle mód. Po vyjmutí stanice zhasla.
  Od jisté doby však tato nabíječka úplně "zblbla". Nyní se po zapnutí do
sítě
okamžitě rozsvítí LED zeleně, bez ohledu na to, zda je stanice vložena nebo
ne,
a na tomto stavu si trvá. Změřil jsem nabíjecí svorky: Bez zátěže je tam cca
15 V (co dá adaptér) a do zkratu je proud omezen na takřka přesných 500 mA.
Nabíječka je schopna nabít radiostanici, ale trvá to samozřejmě mnohem déle,
jako u standardní "pomalé" nabíječky. LED nesvítí staticky, ale rychle bliká
(při prudkém pohybu je patrný stroboefekt), což je normální, takže MCU
nejspíše
"nějak" běží.