OT: Vyber notebooku Bylo:Notebook Acer Aspire 2920Z.

Karel Matyas kmates@iol.cz
Čtvrtek Únor 28 21:25:15 CET 2008

Mám jiz druheho DELLa.  Predchazejici série Cxxx byla dost hrozna
(typicka zavada - klavesnice,  ale nejen ta, u meho asi 5 x vyměna MB -
v záruce).
Nová serie D xxx je NESROVNATELNĚ lepsi.
Zaruka NBD - ne vždy to stihnou (plati pro Prahu jinde nevim) ale
funguje to. Pokud bude notebook intenzivne vyuziván (muj pripad)
doporucuji polozku "Complete Care".
Se stavajicim modelem  D810 spokojenost. Totez kolegove.

Karel Matyas