zpozdeni signalu

Slavomir Skopalik skopalik@elektlabs.cz
Čtvrtek Únor 28 18:53:06 CET 2008

20 KHz na 24V neni zrovna moc obvykle, opravdu ma ten encoder
jen jeden vystup (jeden smer citani) a 24 V a 20 KHz ?
Opravdu se nemuze stat, ze se vec zastavi (jako na potvoru
na hrane pulsu )?
Pak je treba pouzit kvadraturni modulaci, coz samozrejme kazdy
normalni encoder umi a kazde (temer) PLC rozumi (ta 222 urcite).

Sice by bylo mozne pouzit S7/224XP, ta by mela umet az 100 KHz,
ale co se rozumi rychlou odezvou ?
My tam davame (pro bezne rizeni) S7/200 radu, jelikoz
se vzdy najde nejaka drobnost, kterou je treba "doresit" a pak
je moznost programovani a diagnostiky neocenitelna.

	Slavek