OT:MS Excel a dokumenty na serveru 2003

Tony Malecky tony@malecky.cz
Čtvrtek Únor 28 12:37:20 CET 2008

Zdravim

resim tu takovou specialitu. Pri otevirani .xsl dokumentu ze serveru win 2k3
pokud dany dokument jiz nekdo pouziva, objevi se hlaseni ze je pouzivan a
lze jej otevrit pouze pro cteni. To by celkem bylo i v poradku, kdyby to
nehlasilo ze dany soubor ma otevreny clovek ktery momentalne neni v
zamestnani. I to bych dokazal vysvetlit nespravnym odhlasenim daneho
uzivatele kdyz sel den pred tim domu. Jenze kdyz se podivam primo na server
na sdileni, tak tam je ve vypisu sdilenych dokumentu uveden uzivatel jiny,
ktery jej ma opravdu otevreny. Jinak receno excel mi tvrdi ze soubor ma
otevreny jiny uzivatel nez jej opravdu otevreny ma. Neprisel jsem na zadne
souvislosti, proste nekdy i napise uzivatele spravne, nekdy nekoho jineho...
verze excelu ruzne...  overovani v domene...
Je to sice blbina, ale nerad hazim flintu do zita, a nenapada mne uz jakym
smerem badat....

Nejaka rada?

Tony OK1HMA