osvit DPS s ortutovou vybojkou

Cihak@dkv.lbc.cd.cz Cihak@dkv.lbc.cd.cz
Čtvrtek Únor 28 11:49:51 CET 2008

Já vždy naředím litrovou flašku a tu používám tak rok - dva dokud není tak tmavá rozpuštěnou emulzí, že už na vyvolávaný DPS není vidět a přestává účinkovat. Pak vždy naředím novou flašku. Jsa neznalý chemických zákonů dopustil jsem se zřejmě jejich porušení. ÓOOOO hrůza mne jímá :-)).
Ale beze srandy - není důvod míchat pokažné novou. Skladovat se to dá zcela bez problémů a to velmi dlouho. Používám tmavou skleněnou litrovou flašku s plastovým šroubovacím uzávěrem z lékárny. Kdysi jsem v ní koupil 3% peroxid a po spotřebování ji používám na tu vývojku.

	Martin.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Petr Zahradnik
Subject: Re: osvit DPS s ortutovou vybojkou

Puvodni zprava ze dne 28.2.2008 od Cihak@dkv.lbc.cd.cz:

> Já vývojku skladuji v nevytápěné místnosti.

A je nejaky duvod ji skladovat? Ja ji tedy delam pokazde novou.
Namichany hydroxid sodny moc dlouho na vzduchu nevydrzi, musel bys ho
poradne zavirat do lahve a to i tak bude reagovat se vzduchem.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz