integrovany filtr

Fanda Kopriva info@elektronikavyvoj.cz
Středa Únor 27 17:09:54 CET 2008

Na to se taky chystam ,ale nevim jak to dopadne.Pri 25MHz a 600 MHz dsp
je  24 instrukci DSP minus nejaka rezie tak nevim.Ale na vstupu musim
mit signal
stejne filtrovany.Taky se ve filtrech moc nevyznam Tak nevim jestli je
10MHz signalu dost daleko
od 12.5MHz Nyquista.Na 1MHz pouzivam LTC1560 a nic nenastavuju.Tak jsem
myslel na neco podobnyho.
                Fanda