OT Wattmetr

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Středa Únor 27 14:48:16 CET 2008


Já chodím do obchodu nakupovat ne vybírat akční zboží. A případný čekání při
vyřizování reklamace ceny zboží mě bude stát víc než těch pár korun rozdíl.
V pořádku to není, ale já se tím zabývat nehodlám, nemám na to čas...

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death 

> -----Original Message-----
> From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
> Behalf Of Hfmcons
> Sent: Wednesday, February 27, 2008 1:53 PM
> 
> Řekl byc, že obchodní strategie je taková, pokud se zákazník ozve, je
> třeba mu vyhovět a nědělat kolem toho rozruch páč zisk je v tom, že se
> většina neozve. Typický příklad je v Kauflandu, kdy vám zboží s úměvem
> na tváři vymění nebo vezmou zpátky nebo doplatí rozdíl. Pochybuju, že
> by se s vámi někde nějak moc dohadovali, ale řádně označit zboží je
> zákazník v žádném případě nedonutí. Jen oprávněné orgány, ale s těmi se
> dá většinou mluvit, ostatně jako téměř s každým úředníkem v některých
> státech.





Další informace o konferenci Hw-list