OT Wattmetr

Milan Mlynarčík milan.m@centrum.sk
Středa Únor 27 12:32:12 CET 2008

Jooj, to je pri firme Kaufland standardny prejav. Aspon u nas (Topolcany)
son si na to uz zvykol a ak tam nahodou idem, treba skutocne byt v strehu. A
teda ani v Cechach nie su ini. Teda je to prikaz "z hora", ine firmy to tak
bezne nerobia  :-(

                                                Milan  Mlynarčík

----- Original Message -----
From: "J. Polivka"

Ahoj,
tak na to uz jsem nemel zaludek. Ono se da odhadnout predem jak to dopadne.
Jinak je wattmetr stale v nabidce na webu Plusu :-) .
Chovani supermarketu co se akcnich nabidek tyka hranici s podvody.
V Kauflandu nakoupit bez kontroly uctu je riziko a staci se podivat k pultu
"informce" kolik lidi tam stoji se spatne nauctovanymi cenami.
Moje posledni zkusenost v Kauflandu ( mam ho blizko ) - ponozky v akci za
19.90 v letaku. Cenovky u ponozek nebyly u zadnych nizsi nez 24.90. Prvni
den jsem si koupil 5 paru a vsechny jedne znacky. Smiren s cenou 24.90 mi je
kupodivu uctovali na kase dle letaku 19.90. Spokojenost. Druhy den jsem si
koupil stejne zase 5 paru ( cenovky nad zbozim stejne ) a na pokladne ceny
az 39.90. Na informacich mi vratili 80 Kc. Pokud bych si nezkontroloval
utenku, tak jsem 80 v minusu. Bezna vec, ze pod cenovkami akcnich produktu
jsou jine typy drazsiho zbozi. I pres toto se ale Kaufland u Bohdalce na
Praze 4 hodne zlepsil.
Jindra Polivka