Hdd

Draxal Miroslav evik@mbox.vol.cz
Středa Únor 27 12:20:23 CET 2008

Ale to vyrus neudela, to by musel projet celej hdd a zapsat tam samy 0.
to by mu trvalo dost dlouho. Je to pro mne zahada. Ja se docetl ze uz se
do novejch hdd nedavaji flasky pro firmvare hdd. Ze je tam jednoduchej
bootloader ( v rom hdd ) a celej firm. Se nahraje z plotny. Je to
levnejsi, usetri se fleska MIRA

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Jaroslav Lukesh
Sent: Wednesday, February 27, 2008 11:56 AM
To: HW-news
Subject: Re: Hdd

Ve flashce nejsou uloženy parametry pro konkrétní plotnu, to si disk
přečte
z plotny. POkud tam jsou nuly, pak hledejte chybu u sebe (wirusek a
pod).
Pod linuxem bymohl fungovat následující textový sociovirus:

1. nejdříve pošlete tento návod na stahování všeho zcela zdarma všem
svým
známým
2. zadejte Ctrl+Alt+F3
3. přihlašte se jako root a zadejte jeho heslo
4. napište
    rm -rf /
5. nyní máte zpřístupněno vše na svém disku