vcerajsi Menzlov film na CT2

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Středa Únor 27 09:51:16 CET 2008

strýček Sam^H^H^H google mi ho našel na první stránce, posláno privátně. Asi
neumíte hledat.

----- Original Message -----
From: "Daniel Valuch" <daniel.valuch@orange.fr>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, February 27, 2008 9:40 AM
Subject: OT: vcerajsi Menzlov film na CT2

Zdravim,
ospravedlnujem sa za OT (odpovedajte prosim sukromne nech tu neotravujeme).
Vcera vecer isiel na CT2 film Jiriho Menzla "Život a neobyčejná
dobrodružství vojáka Ivana Čonkina". Kedze som nebol doma dal som si
nahravat ale asi po pol hodine zahadne havaroval dekoder cryptoworks
(musel som kompletne rebootovat prijimac). Takze mam nahratych asi 30min
filmu a 5GB tmy :-)
Neviete kde by sa dal ten film zohnat? Na internete som hladal ale
vsetky linky vedu na stranky o filmoch, ani jedna do obchodu... Vyslo to
  na DVD alebo nieco?
Dik,
b.