Re: Kterak stříbrné šroubky učiniti černými

Středa Únor 27 00:41:33 CET 2008

já šroubkama zacpávám díry se závitem když něco dávám komaxitovat. Vedlejším
produktem jsou černé šroubky :-)) jen se musí dát pozor aby se to
šroubovákem neodrolilo.
Anděl

----- Original Message -----
From: "Saša Svobodová" <sasa.svobodova@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, February 26, 2008 9:52 PM
Subject: Kterak stříbrné šroubky učiniti černými

Hezký večer,

    ani nevím jestli to je nebo není OT, ale budu předpokládat že ne tak
moc veliké :-)

    Řeším problém "kterak stříbrné šroubky učiniti černými". Mám černou
kovovou škatulku a potřebuju ji sešroubovat vrutíky. Jenže ty originální
jsem pohříchu ztratila (no ukazovala jsem v obchodu jaké chcu a spadli
mi při tom na zem. Takže jsou nenalezitelné). Mám sice nové, ale ty jsou
"stříbrné" a já potřebuji černé. Zkoušela jsem jedny nastříkat barvou,
ale nějak to není ono. Na dně škatulky to tolik nevadí a navíc jsem
stříkala i to dno, takže jsem to vzala na jeden zátah. Ale na boku bych
to dělala nerada.

    Existuje na to nějaký fígl nebo postup, jak to udělat bez šílených
chemikálií? Chemii se nebrání, ale mělo by to být nějak rozumně
sehnatelné (a pokud lze bez kyanidu draselného a podobně)

    Předem moc děkuji :-)

Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186

Odchozí zpráva neobsahuje viry.
AVG 8.0
Zkontrolováno AVG.
Verze: 8.0.62 / Virová báze: 269.21.1/1297 - Datum vydání: 25.2.2008 9:22