OT: ruština ve win XP

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Středa Únor 27 00:09:53 CET 2008

Mate v tych regional optionsoch, ako su podpory pre rozne jazyky,
zaskrtnutu cyriliku? Je ich tam viac (treba prelistovat cely ten
zoznam), pre istotu oznacte vsetky. Zrejme to po potvrdeni bude po Vas
chciet instalacne CD.

Ci to ale pomoze s konkretnym OCR, to neviem.. Je mozne, ze Abby
potrebuje nejaku vlastnu podporu na rustinu.

miro